آموزش ریاضی

کلاس تابستانه ریاضی ویژن ( مدرسانه )

موسسه ریاضیات ویژن ، آموزشگاه ریاضی در تهران ، در حال حاضر با نام مدرسانه در حال فعالیت است 

 

کلاس تابستانه ریاضی ویژن کلاس تابستانه , کلاس تابسانه گروهی , کلاس تابستانه ریاضی , کلاس تابستانه درسی , کلاس تابستانه ریاضی ۹۶

 

کلاس تابستانه ریاضی ویژن

 

افزایش نمره : اگر می خواهید به خودتان فرصتی دهید تا در امتحانات سال بعدی نمره بهتری داشته باشید ، این نکته مهم ترین دلیل برای ثبت نام در کلاس تابستانه  ریاضی است.  با کمی محکم کاری و میزانی هزینه تحصیل خود کردن می توانید اطلاعات مفید ترین در درس ریاضی را در کلاس های تابستانه داشته باشید و در نهایت توانایی بیشری در جواب به سوالات در امتحانات خواهید داشت.

 

اگر موضوعی را کامل متوجه نشده اید کلاس تابستانه ریاضی فرصت مناسبی است : زمان تابستان بهترین موقعیت برای توجه و تمرکز بر روی یک مساله درسی است که شما در آن ضعف دارید . فرض کنید در یک مساله ریاضی مثل حد ، مشتق ، توان و … مشکل دارید . در کلاس های تابستانه با کمک مدرس می توانید به راحتی مشکل را بر طرف کنید.

 

 

برای آماده شدن برای کنکور ( یا آزمون ورودی مدارس ) :  اگر به دنبال آماده شدن برای کنکور یا آزمون ورودی مدارس هستید کلاس های تابستانه دقیقا همان چیزی است که شما می خواهید . کنکور و آزمون های ورودی مدارس نیاز به تست زنی های زیاد ، تمرین ، تمرکز و تقویت دانش شما در دروس مختلف به ویژه درس ریاضی است دارد.

 

برای آشنایی بیشتر با مباحث و دروس سال تحصیلی پیش رو : کلاس های تابستانه بخش زیادی از مباحث سال آینده را در بر می گیرد . در این کلاس ها مدرس، دانش آموزان را با مباحث درسی سال آینده آشنا می کند و از این طریق دانش آموز سال تحصیلی پیش رو را با آشنایی  بیشتر و دید وسیع تری شروع می کنند.

 

کلاس های تابستانه موسسه تخصصی ریاضیات ویژن شامل موارد بسیار گسترده تری می باشد .

جهت ثبت نام تماس بگیرید با

۸۸۹۰۴۰۰۲

۶۶۷۱۳۴۷۲

۷۷۱۸۱۳۳۶

۷۷۱۸۱۳۹۹

۶۶۵۷۵۹۵۱

کلاس تابستانه ریاضی ویژن

کلاس تابستانه ریاضی ویژن

ریاضی ها

ریاضی ها سایت تخصصی دانلود نمونه سوال ریاضی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا