آیا شما واقعا میخواهید به مقصد برسید؟ (قسمت اول)

همه ما «کیمیاگر» زندگی خودمان هستیم و قدرت ساختن آینده مان را داریم؛
کیمیاگر یعنی کسی که میتواند ماهیت چیزی را تغییر بدهد یا از طریق اقدامات جادویی چیزی خلق کند… مثل من، مثل شما، مثل هرکسی که در اطراف تان می شناسید.

به نظر شما ساختن رویایی که در ذهن تان است به صورت واقعی چیزی از جادو کم دارد؟ چند نفر در سطح دنیا توانستند به هرآنچه در ذهن شان است جامه عمل بپوشانند و در دنیای واقعی خلق شان کنند؟ بله… خیلی کم هستند.

خیلی کم هستند؛ اما هستند. وقتی میدانیم که هستند چنین افرادی پس میتوانیم باور داشته باشیم که ممکن است. از این فرصت و قدرت درونی تان استفاده کنید. شما قدرت خلق آینده تان را دارید.

بعضی وقت ها هرآنچه را که دنبالش می گردید، همان جایی است که شروع کردید اما خبر ندارید و آنقدر ذهن تان را از اطلاعات بیهوده پر کردید که حتی چیزهایی که در برابرتان هستند را هم نمیتوانید ببینید.

اکثر اوقات در سفرمان به مقصد موفقیت، برایمان پیش می آید که متوجه شویم هرآنچه که به دنبالش بودیم و سخت برای بدست آوردنش تلاش میکردیم همان جایی بوده که شروع کردیم… از اول بوده اما ما تازه کشف اش کردیم.

بله دوستان، همه مان هرآنچه را که میخواهیم، در وجودمان داریم اما یادمان میرود، کم بین هستیم و اکثرمان منفی نگر هستیم و فرصت هایی که داریم را قدر نمیدانیم.

اگر تصمیم گرفتید موفق شوید و به تصمیم تان متعهد هستید، بدانید که شما قبل از بدست آوردن موفقیت در دنیای مادی، در ذهن تان موفق شدید.
ماموریت شما در زندگی مهم ترین دغدغه فکری تان باید باشد

شاید شما مانند سانتیاگوی داستان کیمیاگر گنجی به شما الهام نشده باشد در خواب؛ اما مطمئن باشید گنجی بارها با ارزش تر برای شما در این دنیا وجود دارد که باید به دنبالش بروید.
گنجی که فقط برای شماست و هیچکس دیگری نمیتواند به آن دست پیدا کند به جز شما !

این گنج شاید مادی نباشد اما زندگی میلیون ها نفر را در دنیا تغییر بدهد. گنج آلکساندر فلیمینگ، کشف پنیسیلین بود، گنج توماس ادیسون کشف لامپ بود، گنج ماری کوری کشف رادیواکتیو بود، گنج استیو جابز وارد کردن تکنولوژی ساده در زندگی انسان های عصر امروز بود

 

برگرفته شده از پیج اینستاگرام We Can Be Anyone

 

این مطلب ادامه دارد….

 

آیا شما واقعا میخواهید به مقصد برسید؟

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *