ایده کسب و کار چیست؟

ایده کسب و کار

👈 بعضی وقتا در کسب و کارت سعی کن یک کم متفاوت فکر کنی و یک کم خلاقیت نشون بدی.🤠

☝️ از متفاوت بودن نترس چون خیلی وقتا همین متفاوت بودن میتونه زندگیت رو تغییر بده و اونوقت می بینی چقدر طرفدار و همراه پیدا می کنی.🤡

🔹👈 اگه شغلی داری مثل مغازه یا ….. که مشتری باید بیاد داخل تا خرید کنه، و فکر می کنی بازار کساده و دریغ از یک نفر، خوب، تو میتونی جدا از محصولاتت، به نسبت شرایط مغازه و محلی که هستی، یک چیزی در مغازه قرار بدی که خیلی ها حداقل بخاطر اون بیان داخل و بلاخره از هر چند نفر یکیشون خرید میکنه.

خرید هم نکردن حداقل مشغول میشی و حوصله ت هم سر نمی ره😜

🔹مثلا :
👈 چه اشکالی داره داخل مغازه ت چند تا گلدون گل عجیب غریب هم داشته باشی که دیدنش برای مردم جالب باشه، مثل گل قهر کن یا گل حشره خوار یا …🐲🐉 👈 چه اشکالی داره یک پرنده سخنگو مثل کاسکو داشته باشی که مردم بیان چند کلمه باهاش حرف بزنن؟

👈 چه اشکالی داره جلوی مغازه ت بنویسی اگر آدرس می خواهید از من بپرسید؟🤷‍♂️ چه اشکالی داره به جای نوشتن جمله کلیشه ایِ » با لبخند وارد شوید « بنویسی » اگر با اخم هم وارد شوید، با لبخندخارج می شوید « یا نمونه های اینچنینی….😀

 

🔹🔹 من نمیگم حتما همین چند تا کار را بکن، فقط میگم کمی متفاوت باش. برای شاد کردن و روحیه دادن به مردم و ارائه خدمات با کیفیت ،هر کاری به ذهنت میرسه، امتحان کن. از مسخره شدن نترس.

 

باور کن اونی که مسخره میکنه خودش از همه مسخره تره.😂😂 باور کن😀

 

ایده کسب و کار چیست؟

 

 

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *