توصیه ای درباره روابط عمومی مخصوص کار آفرینان

روابط عمومی

بعضی از کارآفرینان به روابط عمومی به عنوان روشی  ارزان برای رسوخ به فکر مشتری می نگرند.  دیدگاه آنان نسبت به روابط عمومی ، تبلیغات مجانی است. روابط عمومی مجانی نیست. یک  نمایندگی روابط عمومی کوچک برای ترویج فرآورده شما حداقل  ماهانه ۱  میلیون تومان و یک  نماینگی متوسط ماهانه ۵۵ میلیون تومان و یک نمایندگی بزرگ ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان برای شما هزینه دربر خواهد داشت.

 

برگرفته شده از پیج We can be anyone

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *