موسسه ریاضیات ویژن ( مدرسانه )

موسسه ریاضیات ویژن ، آموزشگاه ریاضی در تهران ، در حال حاضر با نام مدرسانه در حال فعالیت است 

موسسه ریاضی ویژن با ۵ سال تجربه و فعالیت موفق ، در امر آموزش ریاضی به صورت مفهومی و کاربردی در سطح تهران و کشور با هدف ارتقای سطح ریاضی دانش آموزان و علاقه مند نمودن آن ها به درس ریاضی در حال فعالیت می باشد.

چرا که بسیاری از دانش آموزان به دلیل ترس از ریاضی ، در زمان انتخاب رشته تحصیلی ، که تاثیر زیادی در سرنوشت آن ها دارد ، معمولا رشته هایی را انتخاب می کنند که در آن ریاضی کم باشد و یا اصلا نباشد.

اما مسئله این است که در علم نوین جهانی ریاضیات بیش از هر زمان دیگر ملموس شده و نقش حیاتی یافته است، به خصوص در تکنولوژی و اقتصاد.

تمدن امروزی ما ، استفاده علمی ریاضی در صنعت به حد اعجاب آوری رسیده اس. کافی است به ماشین ها ، قطار ها ، هواپیما ها ، کشتی ها ، موشک ها ، سینما ها ، رادیو و تلوزیون و هر چیزی که امروزه در صنعت و تکنولوژی وجود دارد نگاه کنیم تا بدانیم ریاضیات چه نقش اساسی بازی کرده است.

 

 

کلاس های گروهی مقدماتی :

کلاس های گروهی مقدماتی مرکز تخصصی ریاضیات ویژن مخصوص دانش آموزانی است که در سطح کتاب درسی مشکل دارند . در این کلاس ها علاوه بر حل تمرین و نمونه سوال های مکرر جهت فراگیری هرچه بهتر پایه درسی همه کتاب به صورت کاملا تشریحی و مفهومی هگام با بودجه بندی آموزش و پرورش به دانش آموزان آموزش داده می شود . این کلاس ها به دلیل داشتن شیوه های خاص تدریس ، دانش آموزان را به درس ریاضی و کار گروهی علاقه مند می کند و با توجه به اینکه جمعیت دانش آموزان در کلاس ها بیشتر از ۱۰ نفر نیست ، همه دانش آموزان توسط دبیر برای حل تمرین به پای تخته می روند و همین امر باعث اعتماد به نفس و کاهش استرس می شود.

 

 

 

 

مرکز تخصصی ریاضیات ویژن دو کار مهم انجام می دهد

۱_ باعث علاقه مندی دانش آموزان به ریاضی می شود
۲_ دغدغه ریاضی را برای همیشه از اولیاء می گیرد

برای تماس با موسسات ریاضی ویژن با شماره های ۸۸۹۰۴۰۰۲ – ۷۷۱۸۱۳۳۶ – ۶۶۵۷۵۹۵۱ تماس حاصل فرمایید.

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *