نحوه عملکرد موسسه ریاضیات ویژن ( مدرسانه )

موسسه ریاضیات ویژن ، آموزشگاه ریاضی در تهران ، در حال حاضر با نام مدرسانه در حال فعالیت است 

مدت ها پیش بود که متوجه ضعف انکار ناپذیر اغلب دانش آموزان در درس ریاضی شدیم کنجکاو بودیم که پدر و مادرها برای برطرف کردن این ضعف چه کاری انجام می دهند ؟

پس از گفتگوهای زیادی که با بسیاری از پدر و مادرها داشتیم و همچنین با تحقیقات زیادی که انجام دادیم، متوجه شدیم که نه تنها هر خانواده ای از راه و روشی متفاوت (مثل معلم خصوصی ، آموزشگاهای تقویتی ، کتابهای کمک آموزشی و…….) استفاده می کنند بلکه بسیاری از اولیاء با توجه به خواسته های خود و بدون اطلاعات دقیق و کارشناسانه در هر سطحی که خود تمایل دارند و یا حدس می زنند به آموزش ریاضی فرزند خود مشغولند و در این بین که همیشه افرادی هستند که منتظرند از آب گل آلود ماهی بگیرند و از این عدم آگاهی سوء استفاده کرده و با دسترسی به شماره تماس اولیاء و با دروغ تیزهوش بودن دانش آموزان سعی در جذب آنها نموده اند و متاسفانه در این بین مؤسساتی نیز بودند که دبیران را طبقه بندی کرده بودند (مثل دبیر معمولی ، دبیر خوب ، دبیر حرفه ای و…….. )که این نیز  برای ما سؤال شد که آیا هدف دانش آموز چیزی جز فراگیری و فهمیدن علم مطالب کتب درسی نیست ؟ آیا هدف یک موسسه آموزشی درسی چیزی جز آموزش و تفهیم مطالب کتب درسی نیست؟

پس دبیر معمولی و یا متوسط قرار است مطالب کتب درسی را معمولی به دانش آموز تفهیم کند !!!! و یا این فقط شگردی است برای ترغیب اولیاء برای پول بیشتر به همان دبیری که در تبلیغات حرفه ای نام برده شده است ؟

و موضوع جالب تر اینکه مؤسسات آموزشی انگشت شماری بودند که به هر دانش آموزی با توجه به سطح علمی او آموزش دهند و تلاش کنند در هر مرحله  این دانش آموز را یک پله بالاتر ببرنند و امید این که تو هم می توانی نابغه باشی را زنده کنند .

و اینجا  بود که یک اتفاق جالب افتاد و آن اتفاق جالب تصمیی بود که گرفتیم ……..

ما تصمیم گرفتم آموزشگاه تخصصی را تاسیس کنیم که فعالیتش روی مهمترین درس دانش آموزان باشد و به جای طبقه بندی دبیران ، همیشه دبیران عالی را انتخاب کنیم و ضمن صادق بودن در سطح ریاضی دانش آموزان تمام وجودمان را صرف بالا بردن سطح ریاضی دانش آموزان کنیم و یک نیاز پنهان را هم کشف کردیم که همه دانش آموزان نیاز به تحصیلات غیر درسی (افزایش اعتماد به نفس ، تصمیم گیری ، خلاقیت ،  نحوه استفاده از فناوری ،  تمرکز ، وارونه کاری ، هنر کنجکاو بودن انضباط ، نحوه صحیح مطالعه و …) دارند و برای  آن را هم با برگزاری کلاس های  رایگان  فقط مخصوص  دانش آموزان  ویژن  بر طرف خواهیم کرد و به دانش آموزان قول می دهیم که کمکت خواهیم کرد که:

نابغه درونت را پیدا کنی

نحوه عملکرد موسسه ریاضیات ویژن

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *