آموزش مفهومی ریاضی

آموزش مفهومی ریاضی با علاقه مندی دانش آموزان به ریاضی

آموزش مفهومی ریاضی اگر شما یا فرزندتان به رياضي علاقه دارید در آن موفقید

اغلب ما به دلایل مختلفی چون باور غلط والدین ، سخت گیری های اشتباه والدین ،
عدم به کار گیری دبیران با تجربه ، عدم توجه به تفاوتهای فردی برای ایجاد یادگیری
در مدرسه نا کار آمد بودن مطالب کتاب مدرسه و غیره و غیره
باعث شده از ریاضی فراری باشیم یا به طور عامیانه با ریاضی قهر باشیم

آموزش مفهومی ریاضی باعث علاقه مندی دانش آموزان به ریاضی می شود

كساني كه با آموزش مفهومی ریاضی علاقه شخصي به رياضي پیدا کرده اند مهارتشان هم در رياضي بيشتر است. به اين ترتيب آموزش مفهومی ریاضی بدون نیاز به ضریب هوشی بالا ،  نه ضریب هوشی و نه فشارهاي خارجي مثل سختگيري والدين يا به دست آوردن نمرات بالا باعث ترقي افراد در رياضي نمي شود.

تجزیه و تحلیل بیش از ۳۵۰۰ کودک آلمانی نشان داده بچه هايي كه در پايه پنجم با انگيزه و علاقه رياضي مي خوانند و استراتژي هاي يادگيري مؤثري را به كار مي بندند (یعنی در اصل انگیزه و علاقه به ریاضی در آنها ایجاد شده است) در پايه هشتم جهشي را در يادگيري رياضي تجربه مي كنند. اين درحالي است كه داشتن ضریب هوشی بالا اين اثر را به جا نمي گذارد.

اين كه داشتن مهارت در رياضي چقدر ذاتی است همواره موضوعي مناقشه برانگيز بوده. برخی مطالعات نشان داده مهارت های ریاضی از همان ابتدا در نوزادان پدیدار می شود، در حالی که دیگران نقش فرهنگ را برجسته نشان داده اند و به عنوان مثال به این كه مردان در آزمون رياضي استاندارد بهتر از زنانند اشاره می کنند. همچنين مردم در کشورهای شرقی تلاش را مهم ترین عامل موفقيت در رياضي مي دانند در حالی که بسياري از غربی ها توانايي در رياضي را ذاتي مي دانند.

اما آنچه که برای ما در این چند سال کاملا” واضح و روشن است این است که اگر به موقع و به روش درست به دانش آموزان ریاضی را یاد بدهیم نه تنها به ریاضیات علاقه مند می شوند بلکه در زندگی واقعی از آن استفاده خواهند کرد زیرا آموزش مفهومی ریاضی مرکز تخصصی ریاضیات ویژن باعث علاقه مندی دانش آموزان به ریاضی می شود و باعث می شود آنها به ریاضیات عمیق تر نگاه کنند  برای ثبت نام در آموزش مفهومی ریاضی که باعث علاقه مندی دانش آموزان به ریاضی می شود

با شماره های
۸۸۹۰۴۰۰۲
۶۶۵۷۵۹۵۱
۷۷۱۸۱۳۳۶

تماس حاصل فرمائید

و می توانید اگر تمایل به ثبت نام در تدریس خصوصی مفهومی ریاضی دارید در اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *